ساخت ربات معامله‌گر یا تریدر از صفر تا ۱۰۰؟

سلام دوستان،
نمیشه گفت آموزش هایی که من رکورد کردم صفر تا ۱۰۰ تریدر نویسی(از چند نفر شنیدم که گفتن اکسپرت نویسی!) برای رمزارز یا کریپتوکارنسی رو پوشش میده ولی میتونه شما رو از ۲۰ به ۶۰ برسونه به راحتی!
۲۰ درصد اول برمیگره به اینکه با برنامه نویسی آشنا باشید و ۴۰ درصد آخر سعی و تلاش و خودتون برای بهتر و پیشرفته کردن رباتتون هست. اینکه بتونید با یکسری ابزار ها اون رو ادغام کنید یا با خلاقیت خودتون فیچر بهش اضافه کنید(مثلا ساخت GUI یا ارسال سیگنال روی تلگرام)
طبیعتا من تریدر نیستم ولی به عنوان برنامه نویس یادگرفتم که فرایند ها رو اتومیت(automate) کنم، موقعی که یک فرد با چشم و منطق یا به اصطلاح استراتژی(تکنیکال) خرید و فروش انجام میده، پس یک ربات هم میتونه، اون فرایند رو سریعتر، دقیقتر و بدون خطا انسانی انجام بده.

برای این موضوع ۳ پلی‌لیست دارم که:
۱- چطوری استراتژیمون رو با پایتون به یک ربات تبدیل کنیم که برامون به صورت خودکار خرید و فروش انجام بده. این پلی‌لیست رو میتونید از این لینک در یوتوب ببینید.
۲- گاهی پیش میاد که استراتژی خوبی توی تریدینگ ویو داریم ولی قصد نداریم با پایتون بازنویسیش کنیم ولی رباتی میخوایم که مستقیم برامون خرید و فروش انجام بده. این پلی‌لیست رو میتونید از این لینک در یوتوب ببینید.
۳- چطور رباتی که نوشتیم رو روی سرور اجرا کنیم که هفت روز هفته بصورت ۲۴ ساعته برامون خرید و فروش انجام بده. این پلی‌لیست رو میتونید از این لینک در یوتوب ببینید.

به نظرم هر آنچه برای شروع نیاز دارید رو پوشش دارم، مابقیش همت خودتون رو می‌طلبه.

الان که دارم این متن رو می‌نویسم ۴ روز مونده به سال ۱۴۰۲ و حدودا یکسال از زمان ساخت این ویدیوها می‌گذره، توی این یک سال فیدبک های مثبتی گرفتم و میبینم بچه‌ها(رفقایی که این ویدیو ها رو دیدن) کار های خوبی انجام دادن، چندتاشون رو توی صفحه اینستاگرامم(https://www.instagram.com/am.mthri) استوری کردم، الان هم توی هایلایت هست، میتونید ببنید.

امیدوارم براتون مفید باشه ♥️ به امید روز های خوب برای ایران 🇮🇷

4 پاسخ به “ساخت ربات معامله‌گر یا تریدر از صفر تا ۱۰۰؟”

  1. ممنون

    1. امیر مطهری میگویند: پاسخ

      سلامت‌باشید

  2. خاچیک بابایانس میگویند: پاسخ

    با سلام
    من یک استراتژی در بازار معامله فارکس دارم و میخوام با پایتون پیاده سازی آیا شما به صورت پروژه ای انجام میدین؟

    1. امیر مطهری میگویند: پاسخ

      سلام
      نه متاسفانه، پروژه قبول نمی‌کنم

دیدگاهتان را بنویسید